Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2013

"Time spent together with a best friend is like a little slice of Heaven on Earth"

Ομολογώ πως δεν ξέρω ποιος είπε την συγκεκριμένη φράση, αλλά από την στιγμή που την άκουσα κατάλαβα ότι δεν είμαι σε λάθος δρόμο...

Δεν κάνω εύκολα φιλίες. Προσπαθώ να είμαι κοινωνική, γνωρίζω συνεχώς κόσμο, μου αρέσει να ενσωματώνομαι σε νέες παρέες, αλλά στο θέμα "φιλία" είμαι αρκούντως παράξενη.

Παρ' όλ' αυτά, είμαι από εκείνους τους τυχερούς ανθρώπους που- παρά τις λόξες τους- έχουν λίγους μεν, πολύ καλούς φίλους, δε. Άνδρες και γυναίκες.

Κι εδώ ξεκινάει η αμφισβήτηση. "Δεν υπάρχει φιλία μεταξύ άνδρα και γυναίκας", λέει ο ένας. "Η γυναικεία φιλία είναι η μεγαλύτερη απάτη", επιμένει ο άλλος. "Δεν υπάρχει κανείς που να σε αγαπάει όσο η οικογένειά σου! Δεν υπάρχει φιλία!" λέει ο μηδενιστής.

Ώπα, ώπα! Ένας ένας, παιδιά!
Για να καταλάβω: είμαι γυναίκα. Σύμφωνα με τα παραπάνω δεν μπορώ να έχω άνδρες φίλους, οι γυναίκες φίλες μου δεν θα είναι ποτέ πραγματικές φίλες και θα καταλήξω, θέλω δεν θέλω, στην τελευταία άποψη.
Ευχαριστώ, δεν θα πάρω!

Ας πάρουμε ένα προσωπικό μου παράδειγμα, για να δούμε την παράνοια που επικρατεί.
Έχω μια φίλη με την οποία, μπορεί να μην γνωριζόμαστε πάρα πολλά χρόνια, ωστόσο έχουμε αποκτήσει ένα ιδιαίτερο δέσιμο. Είναι σαν να βρήκε αντίκρυσμα αυτό που είπε ο Αριστοτέλης: "Φιλία εστί μία ψυχή εν δυσί σώμασιν ενοικουμένη". 
Το "αστείο" της υπόθεσης είναι πως η πρώτη εντύπωση που δίνουμε σε ανθρώπους που δεν μας γνωρίζουν είναι ότι είμαστε...ζευγάρι!
Τους φαίνεται αδιανόητο δύο γυναίκες να κάνουμε τόσο πολύ και τόσο καλή παρέα, οπότε η μόνη "λογική" που βρίσκουν είναι ότι υπάρχει ερωτική σχέση.

(Πριν ξεκινήσω με τις ενστάσεις μου, να διευκρινήσω ότι δεν έχω κανένα απολύτως θέμα με την ομοφυλοφιλία- απλώς δεν είμαι η ίδια ομοφυλόφιλη!)

Ένσταση πρώτη: από πότε τα ζευγάρια είναι συνεχώς μαζί;
Ένσταση δεύτερη: από πότε οι τρυφερές σχέσεις είναι συνώνυμες των ερωτικών; Τρυφερή σχέση είναι οποιαδήποτε σχέση εμπεριέχει νοιάξιμο, αγάπη και φροντίδα. Δεν ταιριάζουν αυτά με την φιλία; Χμμμ...
Ένσταση τρίτη: Αν η "κολλητή" μου ήταν βιολογική (και όχι επίκτητη) αδελφή μου, θα θεωρούνταν εκτός από λεσβιακή και αιμομικτική σχέση; Προφανώς!
 
Τι θέλω να πω...   
Το μοναδικό τσιτάτο περί φιλίας το οποίο με βρίσκει απολύτως σύμφωνη είναι το εξής: "Οι φίλοι είναι η οικογένεια που διαλέξαμε". Και, ναι, υπάρχει φιλία. Και, ναι, αφορά όλα τα φύλα! Και, ναι, είναι υπέροχη!

Πιστέψτε στους ανθρώπους και διεκδικήστε χρόνο μαζί τους. Στο κάτω κάτω, εσείς τους διαλέξατε για κάποιον λόγο...Έτσι δεν είναι;


Τα λέμε σύντομα!
~evitouli~ 


Υ.Γ: Και για τους- ελάχιστους- που δεν εννοούν να καταλάβουν κάποιες φιλικές σχέσεις, να θυμάστε ότι:
"Υπάρχει πολύ περισσότερο έρωτας στη φιλία παρά φιλία στον έρωτα" Paul Lefevre Geraldy, 1885-1983, Γάλλος συγγραφέας
 


 



   


   
  
   

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

FACEBOOK FANPAGE

VENUS 91.1

COMING SOON...

VISIT NOW!